منتدى روعه 2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الــــرومـــــــــــانســــــــــــي

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولq

مشكله محتاجه حل ضروري

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
سندريلا
عضـــو جـــديــــــد
عضـــو جـــديــــــد

مشكله محتاجه حل ضروري Empty
مُساهمةموضوع: مشكله محتاجه حل ضروري   مشكله محتاجه حل ضروري I_icon_minitimeالإثنين يناير 28, 2008 4:48 am

--------------------------------------------------------------------------------

اولا انا اتشرفت بيك وبمعرفتك
انا نفسى فى حاجه بس مش عارفه اعمل ايه
انا بحب واحد جارنه من 5 سنين وانا لحد دلوقتى مش عارفه شعوره ايه لان مفيش كلام بينا خالص بس بجد انا تعبت اوى من كتر الانتظار لان هو سعات يبين اوى انه بيحبنى وسعات تانيه احس انه عادى لان حصل مواقف كتير اثبتتلى انه بيحبنى لاكن بعد كده بلاقيه عادى معايا خالص انا مش قادره انسه ومش عارفه سكوته ده علشان هو صاحب اخويا ولا ايه؟وبسببه انا اتخطبت وسيبت خطيبى علشانه بس برده مش عارفه احدد مشاعره ليه ايه بالظبط ياريت حد يقولى اعرف ازاى هو بيحبنى ولا لاء

عدل سابقا من قبل في الإثنين يناير 28, 2008 5:02 am عدل 1 مرات
الرومانسي
مدير الموقع
مدير الموقع
الرومانسي

مُساهمةموضوع: رد: مشكله محتاجه حل ضروري   مشكله محتاجه حل ضروري I_icon_minitimeالإثنين يناير 28, 2008 4:50 am

انا اسف على التاخر في الرد انا فكرت في المشكلة دي كتير جدا مع انها متكررة مع كتير من البنات كلامك مش في تفاصيل كفاية عشان اقدر احكم لكن من الكلام القليل دة احب اقولك ان الحب بيظهر من نظراتك ليه يعني اعتقد ان هو عارف بس لو كان في شيء من ناحيته ليكي كان هيحاول يوصلك باي شكل سواء بالمفاتحة في الارتباط العاطفي اللي انا عن نفسي ممش بحبه الا لو كان وراه هدف نبيل او ممكن يفاتح اخوكي في خطوبتك و اعتقد ان دة مش عيب ولا حرام ولا ممكن انه يتكسف من كدة بس نصيحتي ليكي بلاش تستني حد و حاولي تحكمي عقلك اكتر من قلبك لان القلب في المواقف اللي زي دي مش بيفيد بالعكس بيضر جدا حاولي تظهري حبك بطريقة لا تمس كرامتك اطلاقا عشان يبصلك نظرة خاصة غير كل اللي هم يعرفهم دة يعتبر حل مبدئي لحد ما تبعتيلي بقية التفاصيل حتى لو كانت صغيرة لانها هتهمني جدا و ممكن نحط مع بعض حل مناسب

انا فاكر ان من 3 سنين بنت حكتلي قصة حبها الصامت كانت بتح شاب جارهم و كان بيظهرلها مواقف من بعيد لبعيد لمدة 5 سنين لحد ما شاء القدر انها تكون واقفة في البلكونة و هو واقف مع صاحبه تحت البلكونةكان بيقزل صاحبه اللي بيفكروا في الحب و الجواز دول ناس فاضية دي قصة واقعية عشان كدة بقولك حاولي تحكمي عقلك
https://mooon2.ahlamontada.com
قمه الرومانسيه
مشرف قسم المشاكل العاطفيه

مُساهمةموضوع: رد: مشكله محتاجه حل ضروري   مشكله محتاجه حل ضروري I_icon_minitimeالسبت فبراير 09, 2008 4:37 am

اولا تحياتى ليكى واسف لعدم وجودى الفترة اللى فاتت

اختى العزيزة واضح من كلامك انه بيجى عليه لحظه بتحسى انه بيحبك وسعات عادى
ممكن يكون بيحبك بس ممكن يكون عامل تقدير لاخوكى
بس انا عايز افهمك حاجه احسن حب بجد هو اللى يكون بارتباط رسمى غير كده لا
لانه ممكن الانسان ده لو مش بيحبك وحس انك بتحبيه ممكن يستغل الحب ده ويخدعك
انا بنصحك حتى لو يوم صارحك بالحب ده اتاكدى الاول من صدقه وان مش بيتسلى بيكى وفى النهايه تمنياتى بالتوفيق

مشكله محتاجه حل ضروري
صفحة 1 من اصل 1