منتدى روعه 2
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الــــرومـــــــــــانســــــــــــي

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولq

الحلم الضائع(مشكلة رقم1)

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
nader
عضـــو جـــديــــــد
عضـــو جـــديــــــد

الحلم الضائع(مشكلة رقم1) Empty
مُساهمةموضوع: الحلم الضائع(مشكلة رقم1)   الحلم الضائع(مشكلة رقم1) I_icon_minitimeالإثنين يناير 28, 2008 4:57 am

الحمد لله ولاول مرة وصلتني رسالة خاصة فيها اول مشكلة في القسم

بسم الله الرحمن الرحيم
انا بنت 24 سنة متدينة و من عائلة محافظة جدا و ليس لي اي تجارب بخلاف هذه التجربة و ياريت تحلهالي لاني حاسة اني مش لاقية نفسي انا ليا اصحاب كتير بس حيروني في حلولهم و قلت الجأ لحد ميعرفنيش انا اتعرفت عليه من 5 سنين في الكلية شاب محترم و طموح جدا الى ابعد الحدود فيه كل ما تتمناه اي بنت عشانا مع بعض اجمل سنين عمري و عمره كان بجد حب عمري بس عيوبه انه كتوم جدا و حريص جدا في مشاعرة بس بردو كنت بحبه اوي في الصيف اللي فات لقيته مش بيتصل بيا بالايام و بتوصل لاسابيع كل دة و انا بتعذب لكن بكتم جوايا و اقول كرامتي اهم و لما اساله يقولي مشغول بجواز اختي و جهازها لحد من 10 ايام لقيته بيتصل بيا يقولي مش كل اللي بنحلم بيه بيتحقق قلتله في ايه و فاكراه بيهزر لقيته بيقولي انا فاتحت اهلي في الجواز و رفضو بدون اي اسباب قفلت معاه و بقالي 10 ايام ضايعة بجد حاسة اني هموت ياريت تقولي انساه ازاي لو عاوز تنشرها انشرها بس بلاش تقول اسمي بليز و شكرا ليك مقدما

دي رسالة من اخت لينا وصلت النهاردة ياريت بحد ما اكتب رايي تكتبوا انتم كمان رايكم جايز اكون انا غلط
nader
عضـــو جـــديــــــد
عضـــو جـــديــــــد

مُساهمةموضوع: رد: الحلم الضائع(مشكلة رقم1)   الحلم الضائع(مشكلة رقم1) I_icon_minitimeالإثنين يناير 28, 2008 4:59 am

اولا احب اقولك ان انا عارف ان احساسك صعب و انا مقدره جدا بس ياريت تحطي في دماغك و تعرفي ان لو ولد عاوز بنت هيحارب الدنيا كلها عشان يتجوزها و دة مش حرام طالما الولد راشد و عاقل و انتي قولتيلي انك مش عندك اصحاب قريبين انا رايي انك تحاولي تشغلي نفسك بحاجة مفيدة
تقدري تستغلي الوقت في العبادة و قرأة القرأن او ممكن تتعرفي على اصحاب جداد و تعيشي حياتك من اول و جديد اللي فات من العمر مش كتير و اللي جاي اكتر و ربنا يوفقك و احب اقولك مفيش انسان يجرحك و يستاهل دمعة منك
قمه الرومانسيه
مشرف قسم المشاكل العاطفيه

مُساهمةموضوع: رد: الحلم الضائع(مشكلة رقم1)   الحلم الضائع(مشكلة رقم1) I_icon_minitimeالسبت فبراير 09, 2008 4:28 am

الا انا بتاسف لعدم وجودى الفترة اللى فاتت لانى كنت مشغول جدا

ثانيا انا بضم رايي لاستاذ نادر واحب ازود حاجه ان الدنيا مش بتقف من اول عقبه او مشكله تقابلنا

ولازم تحطى فى اعتبارك ان كل شى فى الدنيا ربنا كاتبه اكيد الحب الاول بيكون صعب يتنسى بس الزمن قادر انه ينيكى بجد
واتمنى ان تتقبلى ردى

الحلم الضائع(مشكلة رقم1)
صفحة 1 من اصل 1